مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-05فرهنگي

جایزه ای به نام استادزاده برای ترویج زبان و ادبیات فارسی 


نخستین دوره اعطای جایزه دکتر زهرا استادزاده (بانوی ترویج زبان فارسی) در مراسم اختتامیه شانزدهمین همایش انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران در دانشگاه بیرجند با حضور رییس این انجمن و نیز رییس آن دانشگاه برگزار شد.

- جایزه ای به نام "استادزاده" برای ترویج زبان و ادبیات فارسی  ایسنا/خراسان جنوبی نخستین دوره اعطای جایزه دکتر زهرا استادزاده (بانوی ترویج زبان فارسی) در مراسم اختتامیه شانزدهمین همایش انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران در دانشگاه بیرجند با حضور رییس این انجمن و نیز رییس آن دانشگاه برگزار شد.

انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران جایزه مزبور را به پاس دو دهه خدمات ارزشمند آن بانوی کوشا به ساحت زبان فارسی و به منظور کمک به رونق پژوهش های آموزش زبان و ادبیات فارسی در نظر گرفته است و از سال 1400 مقرر کرد سالانه در همایشهای ادواری خود این جایزه را به یاد بانوی ترویج زبان فارسی و با همیاری خانواده محترم ایشان به مقاله برتر در این حوزه اعطا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال جاری بنا به رأی کمیته داوران، این جایزه به مقاله ارسالی خانم اعظم جنتی فر، دانش آموخته اخیر رشته آموزش زبان فارسی از دانشگاه فردوسی مشهد تعلق گرفت که به صورت سخنرانی نیز با عنوان تحلیل محتوای کتابهای نگارش فارسی شش پایه مقطع ابتدایی در پرتو هَیَجامد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ای به نام استادزاده برای ترویج زبان و ادبیات فارسی 

جایزه ای به نام استادزاده برای ترویج زبان و ادبیات فارسی